Forum Stowarzyszenia Fotograficznego CKfoto.pl jest własnością stowarzyszenia i w związku z tym prawa na forum ustalają jego władze.
Zasady dobrego zachowania na Forum1. Nie jest tolerowane chamstwo wobec innych forumowiczów oraz publikowanie materiałów o treści wulgarnej lub sprzecznej z prawem (w tym linki do stron z warezami, pornografią...)
2. Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
3. Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. Wskazane jest również uprzednie skorzystanie z google. Jeśli masz pytania związane z takim tematem, dopisz nowego posta do istniejącego wątku (o ile już nie ma w nim na nie odpowiedzi).
4. Zakładając wątek nadaj mu tytuł, który dobrze podsumuje jego treść. Jeśli masz pytanie dotyczące obiektywu/aparatu, to podaj jego nazwę i zaznacz na czym problem polega. Nie jest mile widziane pisanie postów pod tytułem: "Pomocy", "Nie działa", "Co kupić?".
5. Należy przestrzegać tematyki na poszczególnych forach. Mam nadzieję że tematyka poszczególnych forów jest dość jasna i proszę o jej przestrzeganie. Pisanie w nieodpowiednich miejscach powoduje dodatkową pracą dla administratorów lub moderatorów.
6. Ortografia - każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownie przed wysłaniem posta. Należy unikać niechlujnego pisania wiadomości. Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości.
7. Wszelka forma reklamowania czegokolwiek na forum (usług foto, sklepów itp.) bez zgody stowarzyszenia jest zabroniona.
Zasady porządkowe 1. Administrator oraz moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad lub netykiety oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum (czasowo lub stale) w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika. Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu.
2. Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
3. Zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora.